Tuesday, September 27, 2016

Trading resultate

Trading Resultate Op hierdie bladsy vind sal ek meer teorie en strategie van my handel eerder as "Ek weet ek verloor dat gewen" bespreek. Vir meer inligting oor individuele bedrywe gaan na updates. Vrydag, 8 April, 2015 Vandag se NPF getalle het uitgekom vir die afgelope maand. Beter as wat verwag is. Gestoot die $ up. Nice winste rondom. Ek dink ek spandeer te veel tyd op soek na hierdie kaarte en wat hoe ander dinge doen. Ek ve vorendag te kom met 'n twee-grafiek gebaseerde stelsel wat lyk redelik akkuraat. Ek sal dit uit te lê vir jou hier en jy vir my sê. 19 November 2014 Goed, tyd vir miskien net 'n bietjie spog .. Gisteraand het ek was op soek na meer as my aanwysers. Soos ek in die updates artikel Ek ve besluit om groter tydsbestek handel genoem sodat ek don t moet elke wakker oomblik spandeer in die voorkant van die rekenaar. So ek geplot die spilpunt punte vir die Daily EURUSD, dieselfde vir GBPUSD. Ek ve ook besluit om my fokus te vernou en konsentreer op die EURUSD. Die aanwysers en my ingewande instink (wat nie altyd baie goeie was) het my vertel dinge sou waarskynlik beweeg noord kop op. Dus het ek 'n $ 500 koopopsie blywende net 60 minute. Seker genoeg, dit was op. Kyk At hierdie Krag aanwyser grafiek daaronder die Euro vertoon bewegende teenoor die Amerikaanse dollar. Euro is die pienk lyn, dollar is die blou (miskien 'n bietjie moeilik om te sien teen die swart agtergrond) ..Point is:. In die afgelope uur hierdie twee is uiteenlopende beweeg uitmekaar. So, wat is die gevolg? Kom ons sien: Jy kan sien waar die horisontale goud lyn en wit vertikale lyn sny? Dit is die prys en tyd waarteen ek geloop lank. Daarop het ek na bed. Die volgende H1 bar het 'n groen pyltjie Dit bevestig dat die EURUSD noorde word gelei as ek vermoed. Dus, terwyl ek. my koopopsie slaap gesluit in die geld verdien my 82% wins op my $ 500 belegging of $ 410. Ek gebruik word om te verdien $ 116 / dag onderrig openbare hoërskool Nou het ek verdien $ 400 slapende Natuurlik beteken dit nie gebeur nie elke dag. Maar nadat jy die basiese beginsels te leer wat jy kan die kans swaar in jou guns. en in hierdie geval is dit uitgewerk plaas vir my so daar het jy dit. Elke handelaar moet verstaan ​​jy weer nie altyd gaan wen dae soos hierdie te hê. Jy gaan verloorders het. Dit is eenvoudig 'n feit van die lewe in hierdie lyn van werk as dit is wat jy dit noem. Die idee is om jou wenners kry om jou verloorders oorskry. 'n bietjie navorsing te doen en kyk na jou aanwysers kan help met dit. 4 November 2014 Die EURUSD toe maar omgedraai en noord vandag. Op grond van die TSR, wat ons vroeër vyf bespreek en die prys met betrekking tot die spilpunt Ek het lank. Hierdie keer het ek geplaas DRIE call opsies op 1,25000 wat effens in-die-geld was. Hulle het almal gewen. So sit dat 'n netjiese $ 300 in my sak vandag bykomend tot $ 200 op gister se verkoopopsies. Sien onder. 2C386 "/% ​​$ 300 soet. Nou m Ek ook lank die lokomark van 1,25207. Die EURUSD is tans op 1,25532 so ek m 32 pitte in wins op hierdie handel. Ek het my Stop Loss (SL) verskuif na bo my inskrywing prys so Ek het gevries in wins selfs al is die mark draai teen my oornag. Nou weet ek 32 pitte is nie 'n fortuin. in 'n standaard rekening wat $ 320 is. in 'n mini rekening wat s $ 32. Tog enige wins, maak nie saak hoe klein, is beter as 'n verlies enige dag van die week. goed so ek vyf 'n paar goeie dae gehad vroeë deel van hierdie week. Ag, het gister se kort posisie in die lokomark dat ek gesê het (in my post hieronder) was teen 'n wins van "oor" $ 340 tot stilstand gebring met 'n $ 295 wins. Een reël Ek hou van om te volg: Beweeg jou SL om gelyk te breek, of beter, so gou as die mark beweeg in jou guns tel. So in die tweede ronde getalle ek vyf verdien $ 500 aan die Nadex in opsie gister en vandag plus $ 295 in die lokomark in winste wat ek reeds vyf geneem en op die oomblik up 32 pitte wat $ 320 in ongerealiseerde winste beteken ek het daardie bedryf nog nie gesluit en dit kon ook verander. up of af. Dit is 'n groottotaal van 1100 $ in twee dae. Nie sleg. Hieronder is 'n foto van die EURUSD H1 grafiek toon my wins posisie. Jy sien dat dubbele wit en rooi pyl in die rigting van die top. Dit is 'n byna seker-weddenskap dat die mark gaan om te draai en 'n paar bars later gebeur wat? Die TSR draai van groen na rooi. Goed, dit is die verkiesing nag die resultate van die mid-term verkiesings begin om te kom en ek m gaan my aandag aan dit. Ek sal skryf volgende keer wat ek het iets interessant om te rapporteer. 3 November 2014 Beweeg reg langs. Ek het op die twee verkoopopsies ek gekoop het gisteraand uit Nadex. 2C360 "/% So dat Suid-Afrika mooi $ 200 uitbetaling vir vandag. Plus ek bly tot reg oor $ 340,00 op my kort posisie in die lokomark. Ek het besluit om die daaglikse tydraamwerk handel omdat ek die hele dag nie kan spandeer in die voorkant van my rekenaar. Dit stel my om 'n lewe te hê bykomend tot handel forex. Tot net oor $ 340 op my kort posisie op EURUSD in die daaglikse tydraamwerk. Hoe kan ek watter rigting te bepaal? Ek gebruik dit TSR lyn op die grafiek as een. Rooi beteken 'n afwaartse neiging, groen beteken het. Ek gaan ook uit na Belegging en kyk na hul voorspellings. Die prentjie hieronder is net 'n voorbeeld. Wanneer ek kyk na hierdie laaste nag was hulle almal skree verkoop op die € en £. Dit is gotta sê Sterk verkoop of Sterk Koop in al vier tydsraamwerke vir my om maar 'n opsie Nadex. So sit dat dit. 'N Goeie dag vir my vandag in die forex mark. 30 Oktober 2014 Soos ek anders vyf genoem op hierdie site: Daar is twee maniere om hierdie forex spel te speel. Jy kan die lokomark handel of jy kan opsies gebruik. Die tipe opsies Ek hou geroep binêre opsies. or binops. Die enigste VSA-gereguleer ruil is die Nadex gebaseer in Chicago. So op grond van onlangse tendense en vandag se spilpunt punte het ek 'n opgevoede raaiskoot die mark sal daal vandag. So ek het in die plek van my kort handel in die lokomark wat slegs sowat 26 pitte in my guns beweeg. Daarbenewens het ek twee verkoopopsies met 'n vervaldatum van 03:00 (1500) Eastern Time vanmiddag. same dag. Ek hou selde 'n posisie oornag. As dit blyk dat ek reg geraai, want by 15:00 was die EURUSD 'n bietjie laer as toe ek daardie oggend het die opsies. Op die Nadex ruil wanneer jy wen jou opsie betaal jy $ 100 plat. Dis dit. Dit is nie soos makelaars buite die VSA waar jy 'n 70% of 75% opbrengs op jou belegging te kry. Met die Nadex as jy korrek weer, die opsie vestig op $ 100. As jy verkeerd weer dit gaan lê op $ 0 en jy verloor jou belegging. Hier is die kennisgewing het ek kort ná 15:00 op die twee eiendomseffektetrusts ek vanoggend gekoop: 2C238 "/% Dit sê" demo "want dit is 'n demo rekening I m met behulp van hierdie webwerf. Die opsiekontrak sê ek sal wen as die EURUSD prys is laer as 1,2620 by 15:00. Jy kan sien deur die verstryking Waarde dit was 1,26125 . Voor die koop van 'n opsie wees seker dat jy check vir enige beduidende nuusberigte. As 'n paar nuus is vrygestel wat kan maak die mark piek jy nie t wil word onkant betrap en onkant betrap. Hieronder is 'n uurlikse (H1) grafiek vir die EURUSD vir vandag. 2C543 "/% Jy kan sien vir die dag was die prys af. not deur baie, maar af is nie. Dit is die rede waarom ek graag binêre opsies (binops).Jy kan 'n paar dollar te maak in die lokomark binops in staat stel om 'n voeg paar honderd dollar aan jou rekening balans op dieselfde skuif hoe klein.


No comments:

Post a Comment